Prodejní konzultant

Náplň vaší práce:

  • Jste pevnou součástí a oporou teamu provozovny.
  • Poskytujete kolegům a nadřízeným pravidelnou zpětnou vazbu.
  • Zaměřujete se na poradenství a spokojenost zákazníků a hledáte nové nápady na vylepšování našich služeb a nabídky zboží.
  • Jste klíčovým komunikátorem v rámci dodavatelských a klientských vztahů a vazeb.
  • Tvoříte objednávky dodavatelům, přijímáte a přebíráte zboží.
  • Naskladňujete zboží a párujete ho s dodavatelskými fakturami.
  • Kontrolujete kvalitu a exspiraci zboží a zúčastňujete se pravidelných měsíčních inventur.
  • Tvoříte vzhled prodejny a rozmístění zboží a zvyšujete atraktivitu prodejny u klientů.
  • Tvoříte obsah skladového systému, pracujete s pokladnou, zajišťujete prodej a evidenci prodeje a pomáháte zákazníkům.
  • Jste pozitivní součástí a přispíváte ke kompletní prezentaci celé provozovny (provozní doba, bezpečnost, čistota, hygiena, plnění požadovaných norem a předpisů, dodavatelské vztahy).
  • Pomáháte při správě přímých a nepřímých nákladů, tvorbě cen, manipulaci a evidenci tržeb a řešení reklamací.
  • Podílíte se na úkolech při plnění prodejních cílů a dalších klíčových ukazatelů výkonnosti, vč. plánování, realizace a vyhodnocení marketingových akcí a správu skladu zboží.
  • Podílíte se na evidenci prodejních cílů a klíčových ukazatelů výkonnosti.
  • Pomáháte při evidenci všeho movitého i nemovitého majetku společnosti.
  • Vaše pozitivní komunikace a profesionalita vytváří obraz naší společnosti u klientů.

Co si s sebou přinášíte:

  • Komunikační dovednosti, empatii
  • Samostatnost a flexibilitu
  • Schopnost pomáhat druhým
  • Schopnost teamové práce
  • Spolehlivost, vůli, motivaci učit se a zlepšovat
  • Aktivní znalost českého a anglického jazyka
Ozvěte se nám