Prodejní konzultant
Náplň vaší práce:
- Jste pevnou součástí a oporou teamu provozovny.
- Poskytujete kolegům a nadřízeným pravidelnou zpětnou vazbu.
- Zaměřujete se na poradenství a spokojenost zákazníků a hledáte nové nápady na vylepšování našich služeb a nabídky zboží.
- Jste klíčovým komunikátorem v rámci dodavatelských a klientských vztahů a vazeb.
- Tvoříte objednávky dodavatelům, přijímáte a přebíráte zboží.
- Naskladňujete zboží a párujete ho s dodavatelskými fakturami.
- Kontrolujete kvalitu a exspiraci zboží a zúčastňujete se pravidelných měsíčních inventur.
- Tvoříte vzhled prodejny a rozmístění zboží a zvyšujete atraktivitu prodejny u klientů.
- Tvoříte obsah skladového systému, pracujete s pokladnou, zajišťujete prodej a evidenci prodeje a pomáháte zákazníkům.
- Jste pozitivní součástí a přispíváte ke kompletní prezentaci celé provozovny (provozní doba, bezpečnost, čistota, hygiena, plnění požadovaných norem a předpisů, dodavatelské vztahy).
- Pomáháte při správě přímých a nepřímých nákladů, tvorbě cen, manipulaci a evidenci tržeb a řešení reklamací.
- Podílíte se na úkolech při plnění prodejních cílů a dalších klíčových ukazatelů výkonnosti, vč. plánování, realizace a vyhodnocení marketingových akcí a správu skladu zboží.
- Podílíte se na evidenci prodejních cílů a klíčových ukazatelů výkonnosti.
- Pomáháte při evidenci všeho movitého i nemovitého majetku společnosti.
- Vaše pozitivní komunikace a profesionalita vytváří obraz naší společnosti u klientů.
Co si s sebou přinášíte:
- Komunikační dovednosti, empatii
- Samostatnost a flexibilitu
- Schopnost pomáhat druhým
- Schopnost teamové práce
- Spolehlivost, vůli, motivaci učit se a zlepšovat
- Aktivní znalost českého a anglického jazyka